Omogućavamo vam da se usredotočite na skrb za pacijenta.
ZEISS OPTIME
Iskoristite prednosti usluga tvrtke ZEISS kako biste se u svojoj klinici ili ordinaciji
mogli usredotočiti na ono što je bitno, a to je pružanje odlične skrbi za pacijente.
Zdravstveni djelatnici, IT menadžeri i ravnatelji klinika iz cijelog svijeta dijele svoje priče o svakodnevnim izazovima. Pogledajte kako pouzdano održavanje i popravci sustava, transparentni procesi te digitalna podrška klinikama i ordinacijama omogućuju neometan rad uz planove usluga OPTIME® marke ZEISS. Sljedeći videozapisi klijenata tvrtke ZEISS iz cijelog svijeta prikazuju takve trenutke i iskustva.
Usluge tvrtke ZEISS poznate su po visokoj razini zadovoljstva klijenata
Klijenti diljem svijeta oslanjaju se na ZEISS OPTIME. Zahvaljujući desetljećima iskustva u pružanju podrške za potrebe vaših klinika i ordinacija, omogućujemo vam da se usredotočite na skrb za pacijenta uz pouzdano vrijeme aktivnog rada naših sustava, optimalnu učinkovitost sustava i povezane suvremene tehnologije.
Visoka ocjena zadovoljstva klijenata1 odražava našu predanost u pružanju iznimnih usluga i podrške koja je potrebna našim klijentima.
Pouzdano
Ove priče klijenata pokazuju da ZEISS OPTIME pruža pouzdane usluge klinikama i ordinacijama diljem svijeta. Bez obzira na to je li zdravstvenim djelatnicima potrebna zamjena rezervnih dijelova, podrška našeg servisnog tima u svrhu brzog održavanja, nadogradnja softvera ili druge usluge u bilo koje doba dana, mogu se osloniti na nas kao pouzdanog partnera. U ovim ćete videozapisima otkriti kako naš servisni tim pomaže našim klijentima u pružanju vrhunske skrbi za pacijente.
Servisni tim tvrtke ZEISS uvijek je na raspolaganju
Očna ordinacija Dr. Om Parkash Eye Institute
Tim u očnoj ordinaciji Dr. Om Parkash Eye Institute u Punjabu u Indiji koji čine otac i sin oslanja se u vođenju svoje vrlo zauzete oftalmološke ordinacije na neprekidan rad sustava. Brza podrška servisnog tima tvrtke ZEISS od ključne je važnosti. Otkrijte koliko je plan usluga ZEISS OPTIME bitan za njihovu misiju pružanja iznimne skrbi za pacijente.
Najveća je prednost tvrtke ZEISS činjenica da se uvijek možemo osloniti na nju i da se uvijek osjećamo kao dio njezine proširene obitelji.
Transparentno
Snažna partnerstva grade se na transparentnosti. U ovim ćete videozapisima klijenata tvrtke ZEISS otkriti kako im transparentni planovi usluga ZEISS OPTIME omogućuju neometanu dijagnozu i liječenje u njihovim ordinacijama. Ove priče klijenata pokazuju u čemu je bit transparentnih usluga – od jasnih cijena preko detaljnih uvjeta ugovora o pružanju usluga i neprekinutog protoka informacija u sustavima tvrtke ZEISS pa sve do otvorenog dijaloga s našim servisnim timom.
Transparentnost u skrbi: zašto je ZEISS OPTIME „presudan za rast naše ordinacije”
Ordinacija Dr. Kortüm MVZ GmbH
Dr. Karstenu Kortümu vrlo je važna jasna komunikacija s pacijentima u njegovoj obiteljskoj oftalmološkoj ordinaciji u Ludwigsburgu. Odabrao je plan usluga ZEISS OPTIME kako bi osigurao neometane i transparentne procese u okviru vrhunske skrbi za više od 7000 pacijenata u svakom kvartalu. Dr. Kortüm zna da mu ZEISS jamči neometano izvođenje operacija i usklađenost sa zakonima prilikom održavanja medicinskih sustava. Planovi ZEISS OPTIME ključni su za rast ordinacije te održavanje visoke razine učinkovitosti i točnosti sustava.
Sviđa mi se usporedba s održavanjem zrakoplova. Kao putnik ne bih se htio ukrcati u zrakoplov koji nije redovito održavan. Mislim da pacijenti imaju ista očekivanja od medicinskih proizvoda u liječničkoj ordinaciji.
Povezano
Uz ZEISS OPTIME, klinike i ordinacije ostvaruju dugotrajno digitalno partnerstvo koje im omogućuje da se usredotoče na skrb za pacijente. Priče naših klijenata pokazuju načine na koje ostajemo povezani sa zdravstvenim djelatnicima diljem svijeta te im pružamo podršku kad im je potrebna. Od usluga na daljinu i na zahtjev te povezivanja instrumenata do učinkovitih alata za upravljanje radnim postupcima, u ovim ćete videozapisima vidjeti kako funkcionira besprijekorno povezana i potpuno podržana ordinacija.
Povezivanje u svrhu bolje skrbi za pacijente
OFTALVIST
Povezanost s uslugama u stvarnom vremenu ključna je za specijalizirani tim u klinikama OFTALVIST, mreži s više od 40 očnih ordinacija diljem Španjolske u kojima se godišnje liječi 300 000 pacijenata. Pogledajte kako su te klinike uvijek spremne za pružanje skrbi svojim pacijentima zahvaljujući trenutnoj podršci na daljinu u okviru plana ZEISS OPTIME, koja rješava probleme čim oni nastanu, a istodobno jamči sigurnu vezu usklađenu s najnovijim standardima.
Digitalizacija je u današnje vrijeme neophodna. Povezuju se s uređajima, postavljaju dijagnozu i vide što se događa. Ja sam im potreban samo ako nešto ne mogu učiniti sami ili ako postoji problem s komunikacijom.
Obratite nam se za više informacija o planovima usluga ZEISS OPTIME
Obratite nam se
-
1
CSAT (customer satisfaction, zadovoljstvo korisnika) pokazuje u kojoj mjeri dostupni proizvodi i usluge ispunjavaju ili nadmašuju očekivanja klijenata. Rezultat je ukupni postotak zadovoljnih klijenata.