Iskustva klijenata s planovima ZEISS OPTIME
Usluge tvrtke ZEISS

Omogućavamo vam da se usredotočite na skrb za pacijenta.

ZEISS OPTIME

Saznajte kako planovi usluga OPTIME klinikama ili ordinacijama omogućuju da se usredotoče na ono što je uistinu važno: pružanje savršene skrbi za pacijente.

Usluge tvrtke ZEISS poznate su po visokoj razini zadovoljstva klijenata

Klijenti diljem svijeta oslanjaju se na planove usluga OPTIME® tvrtke ZEISS. Zahvaljujući desetljećima iskustva u pružanju podrške za potrebe vaših klinika i ordinacija, omogućujemo vam da se usredotočite na skrb za pacijenta uz pouzdano vrijeme aktivnog rada naših sustava, optimalnu učinkovitost sustava i povezane suvremene tehnologije. Visoka ocjena zadovoljstva klijenata1 odražava našu predanost u pružanju iznimnih usluga i podrške koja je potrebna našim klijentima.

Zdravstveni djelatnici, IT menadžeri i ravnatelji klinika iz cijelog svijeta dijele svoje priče o svakodnevnim izazovima. Pogledajte kako pouzdano održavanje i popravci sustava, transparentni postupci i digitalna podrška omogućuju klinikama i ordinacijama neometan rad uz planove usluga ZEISS OPTIME. Sljedeći videozapisi klijenata tvrtke ZEISS iz cijelog svijeta prikazuju takve trenutke i iskustva.

Izvrsne usluge

diljem svijeta

Izvrsne usluge diljem svijeta
Očna ordinacija Dr. Om Parkash Eye Institute Servisni tim tvrtke ZEISS uvijek je na raspolaganju
Ordinacija Dr. Kortüm MVZ GmbH Zašto je ZEISS OPTIME „presudan za rast naše ordinacije”
Klinika OFTALVIST Povezivanje u svrhu bolje skrbi za pacijente
ENVUE Eye & Laser Center Kako „odličan servisni partner” podržava učinkovit protok pacijenata
Eagle Eye Centre Partnerstvo za dobrobit pacijenata
Clinica del Noroeste Glavna prednost klinike: ZEISS OPTIME
VER Hospital de Olhos Duboki uvidi u službi agilnih usluga
SHANGHAI HEPING EYE HOSPITAL Ključna usluga za očne klinike s izuzetno velikim protokom pacijenata
Dr. Bruce A. Rivers, direktor i kirurg, Envue Eye & Laser Center, SAD

Kako „odličan servisni partner” podržava učinkovit protok pacijenata

Dr. Bruce A. Rivers i njegov tim u očnom centru Envue Eye & Laser Center u SAD-u od 2021. osiguravaju neometan protok pacijenata s pomoću plana usluga ZEISS OPTIME. Od redovnog održavanja i besprijekornih ažuriranja sustava do brze podrške tijekom nestanka struje, servisni tim tvrtke ZEISS igra presudnu ulogu u učinkovitom radu centra i vrhunskoj skrbi za pacijente.

Lic. Franciso Javier Valdez, ravnatelj, Clínica del Noroeste, Meksiko

Glavna prednost klinike: ZEISS OPTIME

Clínica del Noroeste ističe se u Meksiku jer nudi kraće trajanje kirurških zahvata i najnapredniju tehnologiju u regiji zahvaljujući sustavu ZEISS. Tim se odlučio za plan usluga ZEISS OPTIME za preventivno i korektivno održavanje, kao i osposobljavanje osoblja kako bi oprema ostala troškovno učinkovita i djelotvorna. Otkrijte kako naše partnerstvo osigurava najmodernija rješenja i kvalitetne usluge za pacijente.

Dr. Márcia Toledo, medicinski direktor, VER Hospital de Olhos, Brazil

Duboki uvidi u službi agilnih usluga

Očna klinika VER Hospital de Olhos iz Brazila osigurava kvalitetan vid, ali i kvalitetan život pacijentima na sedam lokacija. Tim se oslanja na plan usluga ZEISS OPTIME za agilnu podršku koja ispunjava njegove potrebe. Zahvaljujući dubokim uvidima u sustave ZEISS, servisni tim može pristupiti sustavu, dijagnosticirati probleme te uputiti svoje kvalificirane tehničare kako bi ih riješili. Pogledajte kako ovo snažno partnerstvo osigurava pouzdanu skrb.

Dr. Pedro Tañá Rivero, nacionalni medicinski direktor, klinika OFTALVIST, Španjolska

Povezivanje u svrhu bolje skrbi za pacijente

Povezanost s uslugama u stvarnom vremenu ključna je za specijalizirani tim u klinikama OFTALVIST, mreži s više od 40 očnih ordinacija diljem Španjolske u kojima se godišnje liječi 300 000 pacijenata. Pogledajte kako su te klinike uvijek spremne za pružanje skrbi svojim pacijentima zahvaljujući trenutnoj podršci na daljinu u okviru plana ZEISS OPTIME, koja rješava probleme čim oni nastanu, a istodobno jamči sigurnu vezu usklađenu s najnovijim standardima.

Dr. Karsten Kortüm, MD PD, specijalist oftalmologije, ordinacija Dr. Kortüm MVZ GmbH, Njemačka

Zašto je ZEISS OPTIME „presudan za rast naše ordinacije”

Dr. Karstenu Kortümu vrlo je važna jasna komunikacija s pacijentima u njegovoj obiteljskoj oftalmološkoj ordinaciji u Ludwigsburgu. Odabrao je plan usluga ZEISS OPTIME kako bi osigurao neometane i transparentne procese u okviru vrhunske skrbi za više od 7000 pacijenata u svakom kvartalu. Dr. Kortüm zna da mu ZEISS jamči neometano izvođenje operacija i usklađenost sa zakonima prilikom održavanja medicinskih sustava. Planovi ZEISS OPTIME ključni su za rast ordinacije te održavanje visoke razine učinkovitosti i točnosti sustava.

Dr. Rohit Om Parkash, direktor klinike, kirurg za katarakte i refraktivnu kirurgiju, Om Parkash Eye Institute, Indija

Servisni tim tvrtke ZEISS uvijek je na raspolaganju

Tim u očnoj ordinaciji Dr. Om Parkash Eye Institute u Punjabu u Indiji koji čine otac i sin oslanja se u vođenju svoje vrlo zauzete oftalmološke ordinacije na neprekidan rad sustava. Brza podrška servisnog tima tvrtke ZEISS od ključne je važnosti. Otkrijte koliko je plan usluga ZEISS OPTIME bitan za njihovu misiju pružanja iznimne skrbi za pacijente.

Dr. Jacob Cheng, direktor za bolesti mrežnice i vitreoretinalnu kirurgiju, Eagle Eye Centre, Singapur

Partnerstvo za dobrobit pacijenata

Suosjećajna i personalizirana oftalmološka skrb najveći je prioritet za dr. Jacoba Chenga i osoblje očnog centra Eagle Eye Centre iz Singapura. Zahvaljujući brzoj podršci tvrtke ZEISS, centar izbjegava prekide rada koji mogu uzrokovati kašnjenje zahvata i ugroziti sigurnost pacijenata. Pogledajte videozapis kako biste saznali zašto smatraju da je usluga ZEISS OPTIME ključna za pružanje kvalitetne skrbi za pacijente.

Prof. Guo Haike, dekan oftalmološke bolnice Shanghai Heping Ophthalmological Hospital, Kina

Ključna usluga za očne klinike s izuzetno velikim protokom pacijenata

Napredni sustavi ZEISS sastavni su dio rada u očnoj bolnici Shanghai Heping Eye Hospital. S više od 100.000 ambulantnih posjeta godišnje, održavanje optimalnog rada opreme igra ključnu ulogu. Profesor Guo Haike i njegov tim stoga odabiru plan usluga OPTIME. Brzo vrijeme reakcije servisnog tima tvrtke ZEISS u slučaju popravaka i održavanja omogućuje nesmetane postupke, siguran rad i pouzdane rezultate.

Obratite nam se za više informacija o planovima usluga ZEISS OPTIME

Obrazac se učitava...

Ako želite saznati više o tome kako tvrtka ZEISS obrađuje podatke, pročitajte našu obavijest o zaštiti osobnih podataka.

Obratite nam se

Upit o prodaji i proizvodima

Obrazac se učitava...

Za više informacija o proizvodima ili za slanje prodajnog zahtjeva.
Navedite koji vas proizvod zanima i potrebne informacije.

Podaci navedeni u ovom obrascu za kontakt upotrijebit će se kako bi tvrtka Carl Zeiss Meditec AG ili naše lokalne prodajne tvrtke Carl Zeiss Meditec odgovorile na vaš zahtjev putem e-pošte ili telefona. Ako želite saznati više o tome kako tvrtka ZEISS obrađuje podatke, pročitajte našu obavijest o zaštiti osobnih podataka.

Upit o uslugama

Obrazac se učitava...

Za pomoć ili pitanja u pogledu vaših proizvoda tvrtke ZEISS.
Ispunite ovaj obrazac i javit ćemo vam se u najkraćem mogućem roku.

Podaci navedeni u ovom obrascu za kontakt upotrijebit će se kako bi tvrtka Carl Zeiss Meditec AG ili naše lokalne prodajne tvrtke Carl Zeiss Meditec odgovorile na vaš zahtjev putem e-pošte ili telefona. Ako želite saznati više o tome kako tvrtka ZEISS obrađuje podatke, pročitajte našu obavijest o zaštiti osobnih podataka.

Opći upit

Obrazac se učitava...

Za opće upite u pogledu zapošljavanja, medija, informacija o tvrtki.
Navedite pojedinosti o svom zahtjevu.

Podaci navedeni u ovom obrascu za kontakt upotrijebit će se kako bi tvrtka Carl Zeiss Meditec AG ili naše lokalne prodajne tvrtke Carl Zeiss Meditec odgovorile na vaš zahtjev putem e-pošte ili telefona. Ako želite saznati više o tome kako tvrtka ZEISS obrađuje podatke, pročitajte našu obavijest o zaštiti osobnih podataka.


  • 1

    CSAT (customer satisfaction, zadovoljstvo korisnika) pokazuje u kojoj mjeri dostupni proizvodi i usluge ispunjavaju ili nadmašuju očekivanja klijenata. Rezultat je ukupni postotak zadovoljnih klijenata.